Think MICE

Magazyn informuje o aktualnych wydarzeniach ze świata MICE, jednak główny nacisk kładzie na materiały o charakterze analitycznym, w ramach których branżowi eksperci dzielą się z Czytelnikami fachową wiedzą i opiniami.

Podejmowane przez magazyn opisywane są w sposób pogłębiony i wieloaspektowy, dzięki czemu pokazuje on rolę i znaczenie branży m.in. w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, employer brandingu czy marketingu miejsc.

Na łamach Think MICE ukazują się rozmowy z najwybitniejszymi reprezentantami przemysłu spotkań, przybliżane są ich sylwetki i dokonania, przedstawiane najciekawsze case studies. Mocną stroną gazety jest sekcja blogerska prezentująca punkt widzenia zagranicznych praktyków branży.

Magazyn informuje o aktualnych wydarzeniach ze świata MICE, jednak główny nacisk kładzie na materiały o charakterze analitycznym, w ramach których branżowi eksperci dzielą się z Czytelnikami fachową wiedzą i opiniami.

Gazeta skierowana jest do korporacyjnych i firmowych planistów wydarzeń – dyrektorów i pracowników działów HR, PR i marketingu, odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację marketingową. Publikuje także dla przedstawicieli agencji zajmujących się organizacją eventów, konferencji, kongresów i wyjazdów incentive. Dociera do pracowników miejskich i regionalnych convention bureaux, jak również do reprezentantów venue, m.in. hoteli, centrów szkoleniowo-konferencyjnych i obiektów targowo-wystawienniczych.

  • Rodzaj partnera Partner
  • Strona internetowa thinkmice.pl
  • Polub
ZAINTERESOWANY?

DOŁĄCZ DO NAS