Piotr Pogonowski
Dyrektor zarządzający Polonus
Ceniony lider biznesowy i ekspert w dziedzinie zarządzania, PR i marketingu. Przeprowadził ponad 100 zintegrowanych kampanii dla wielu polskich i międzynarodowych organizacji, m.in. promujących turystykę i transport publiczny.

Doświadczenie zdobywał pracując na wysokich stanowiskach kierowniczych m.in. dla funduszu inwestycyjnego Souter Investments. Wprowadził z sukcesem na polski rynek markę PolskiBus, która zrewolucjonizowała branżę przewozów autokarowych, gdzie zarządzał działaniami marketingowymi w Polsce, Skandynawii, Krajach Bałtyckich i Ukrainie.

W Partner of Promotion, największej agencji PR w Polsce, jako account director prowadził działania komunikacyjne dla takich firm jak: Procter&Gamble, Pepsi, Samsung, Nestlé, Maspex, Moët Hennessy, OSHEE, Złota 44 czy Dariusz Michalczewski i Tiger Energy Drink.

Doświadczenie zdobywał również w Brukseli, pracując w Parlamencie Europejskim.

Aktualnie zarządza spółką Polonus, narodowym przewoźnikiem autokarowym i operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia. Jest odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji marketingowej, obejmującej kompleksowy rebranding, nową identyfikację wizualną i strategię komunikacji. Jest również odpowiedzialny za uruchomienie sieci integrującej polskich przewoźników autokarowych pod marką Polonus Partner. Wielokrotnie nagradzany w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych, m.in. zdobywca Złotego Spinacza za najlepszą kampanię 10-lecia czy IPRA Golden World Awards for Excellence.

Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych London School of Public Relations.

ZAINTERESOWANY?

DOŁĄCZ DO NAS