Marta Kicler
Business development director, Mazurkas DMC Poland
Absolwentka zarządzania w turystyce i hotelarstwie Wyższej Szkoły Organizacji Turystyki i Hotelarstwa, zarządzania przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła też Podyplomowe Studia Menedżerskie dla Kadr Nowoczesnej Gospodarki w zakresie zarządzanie rozwojem firmy na rynku UE. Od 2007 r. związana z Grupą Mazurkas.

Zajmowała różne stanowiska – od pracownika działu Local Tours, przez project managera działu Meetings & Incentives, po funkcję business development director/head of Meetings & Incentives Dept. w Mazurkas DMC Poland (którą pełni od 2011 r.).

Poza koordynacją prac działu i rozwoju marki Mazurkas DMC Poland w Polsce i zagranicą jest odpowiedzialna za podtrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów z rynków priorytetowych; przygotowywanie ofert i realizację imprez dla klientów zagranicznych z sektora MICE; poszukiwanie i analizę nowych rynków z potencjałem na Polskę. Od 12 lat czynnie promuje Polskę na targach zagranicznych jako destynację MICE ze specjalizacją incentive travel. Zaangażowana w wiele przedsięwzięć i projektów branżowych jak również stowarzyszeń. Aktywny członek MPI Poland Chapter oraz SITE Poland. Wieloletni członek zarządu polskiego oddziału MPI, gdzie w latach 2017 do lipca 2019 pełniła rolę prezesa stowarzyszenia i była odpowiedzialna za uruchomienie i koordynację nowego projektu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes.

Obecnie w nowej kadencji MPI (2019 – 2021) na stanowisku wice-prezesa ds. edukacji. Laureatka nagrody MP Power Awards 2017 (MP Power 12) w kategorii Meeting Planner DMC/PCO.

WYSTĄPIENIA

Program VI Forum Promocji Turystycznej
23 października w hotelu Polonia Palace poruszymy tematy: promocji MICE, turystyki zimowej, marketingu miejsc turystycznych różnego rodzaju i turystyki w Polsce jako produktu spakietowanego
ZAINTERESOWANY?

DOŁĄCZ DO NAS

  • TOUR HUB Sp. z o.o. : Ul. Wspólna 63B lok. 2 00-687 Warszawa NIP: 7010944321