Michał Kalarus
Redaktor naczelny Think MICE
Z branżą MICE związany od ponad 10 lat. Jest współtwórcą magazynu i portalu Think MICE.

Jako redaktor naczelny kieruje pracą zespołu dziennikarzy, odpowiada za kształt oraz zawartość merytoryczną miesięcznika i portalu, który swoim zakresem obejmuje wszystkie segmenty przemysłu spotkań: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje.

Zajmuje się też tworzeniem tekstów informacyjnych oraz szerszych opracowań dotyczących branży MICE. Przeprowadził wiele wywiadów z krajowymi i zagranicznymi ekspertami, aktywnie uczestniczy w życiu branży, biorąc udział w licznych imprezach i targach poświęconych rynkowi MICE w Polsce i na świecie.

Podejmowane w Think MICE tematy opisuje w sposób pogłębiony i wieloaspektowy, dzięki czemu pokazują one rolę i znaczenie przemysłu spotkań m.in. w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, employer brandingu czy marketingu miejsc. Prowadzi debaty i dyskusje branżowe, zasiada w jury konkursu „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce” oraz Baltic-Nordic Event Awards, towarzyszącego Baltic For Events Forum. W przeszłości przez wiele lat pracował w redakcjach innych mediów branżowych, współpracował też m.in. z redakcją Deutsche Welle i Reutersa.

WYSTĄPIENIA

Program VI Forum Promocji Turystycznej
23 października w hotelu Polonia Palace poruszymy tematy: promocji MICE, turystyki zimowej, marketingu miejsc turystycznych różnego rodzaju i turystyki w Polsce jako produktu spakietowanego
ZAINTERESOWANY?

DOŁĄCZ DO NAS