Blog

Wyniki konkursu filmowego „Kadry z Polski… i nie tylko”

Znamy laureatów trzeciej edycji organizowanego przez redakcję WaszaTurystyka.pl konkursu „Kadry z Polski… i nie tylko”, w którym wyłoniono najlepsze turystyczne spoty promocyjne. Nagrody wręczono podczas VI Forum Promocji Turystycznej, które odbyło się 23 października w Warszawie.
Jak dobrać narzędzia promocji do charakteru atrakcji turystycznej

Jak dobrać narzędzia promocji do charakteru atrakcji turystycznej

Ci, którzy próbują w każdej sytuacji stosować jeden szablon promocyjny szybko przekonują się, że nie tędy droga. O tym, jak dobrać narzędzia promocji do rodzaju produktu porozmawiają podczas VI Forum Promocji Turystycznej eksperci ds. marketingu miejsc i przedstawiciele miejsc turystycznych o różnych profilach. Marketing dla rosnącej liczby atrakcji turystycznych coraz częściej nie polega tylko na […]
MICE kluczem do promocji kierunku turystycznego

MICE kluczem do promocji kierunku turystycznego

Jak samorządowcy, organizacje, obiekty i sektor prywatny współpracują przy organizacji wydarzeń? Czy bez inwestycji w MICE da się jeszcze skutecznie promować miejsca? Jednym z punktów programu VI Forum Promocji Turystycznej będzie debata, w której porozmawiamy z przedstawicielami różnych podmiotów zaangażowanych w przemysł spotkań.
Pojedynek na Forum: jak post-industrialne miasta walczą o turystów?

Pojedynek na Forum: jak post-industrialne miasta walczą o turystów?

Jak mniej popularne do niedawna turystycznie miasta post-industrialne wykorzystały swoją szansę na drugie życie? O tym, ile znaczy promocja turystyczna Łodzi i Linzu rozmawiać będą podczas pojedynku ekspertów na VI Forum Promocji Turystycznej: Sebastian Frankenberger z Tourism Board Linz oraz Tomasz Koralewski, prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej.
Zimą do Chorwacji? Jak promować kierunek podróży poza sezonem

Zimą do Chorwacji? Jak promować kierunek podróży poza sezonem

Sezonowość w turystyce jest jednym z problemów, których rozwiązaniem może być umiejętna promocja. O tym, dlaczego zimą warto jechać do Chorwacji opowie podczas VI Forum Promocji Turystycznej, Agnieszka Puszczewicz – dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Warszawie. Agnieszka Puszczewicz będzie jednym z ekspertów występujących w II sesji Forum poświęconej promocji turystyki zimowej. Zimą turyści wyjeżdżają głównie […]
Czy promocja turystyki zimowej to czarna magia?

Czy promocja turystyki zimowej to czarna magia?

Z zazdrością patrzymy na południową stronę Tatr, na tłumy turystów na słowackich, nowoczesne kolejki i wyciągi, rozbudowę stacji narciarskich, współpracę między ośrodkami. O tym, czy jest szansa na dogonienie Słowacji w rozwoju turystyki zimowej i jej promocji, porozmawiają podczas VI Forum Promocji Turystycznej nasi eksperci.
Zbójnicki park rozrywki w Polsce – wizja do zrealizowania

Zbójnicki park rozrywki w Polsce – wizja do zrealizowania

Lokalny folklor, legendy zbójnickie i kultura związana ze zbójnikami to dobry motyw przewodni parku rozrywki – jest o tym przekonany Leszek Młodzianowski, twórca Grupy Zbójnickie. O swojej wizji opowie podczas VI Forum Promocji Turystycznej, 23 października 2019 w Warszawie. Park rozrywki oparty na regionalnej kulturze i zbójnickiej tradycji – czemu w Polsce nie ma jeszcze […]
Dyrektor Instytutu Słowackiego gościem VI Forum Promocji Turystycznej

Dyrektor Instytutu Słowackiego gościem VI Forum Promocji Turystycznej

Słowacja to kraj bogaty kulturowo, dbający o swoją tożsamość i tradycję, pełen zabytków, muzeów. Jednocześnie chętnie odwiedzany przez Polaków przez cały rok. O tym, jak Słowacy promują swój kraj kulturą i dziedzictwem, opowie podczas VI Forum Promocji Turystycznej, Adrián Kromka – dyrektor Instytutu Słowackiego w Warszawie.
Jeśli event we Wrocławiu, to Hydropolis – VI Forum Promocji Turystycznej

Jeśli event we Wrocławiu, to Hydropolis – VI Forum Promocji Turystycznej

O tym, jak wyjątkową przestrzenią dla wydarzeń jest wrocławskie Hydropolis mogli przekonać się uczestnicy V Forum Promocji Turystycznej. A już za niecałe trzy miesiące, podczas kolejnej edycji, pełne możliwości tego obiektu zaprezentuje w Warszawie Wiola Samborska.
Jak wykorzystać kulinaria w promocji regionu – Młyn Gąsiorowo

Jak wykorzystać kulinaria w promocji regionu – Młyn Gąsiorowo

Gastronomia jest obecnie jednym z filarów rozwoju turystyki – dobre, lokalne jedzenie ma ogromną moc przyciągania. Ale nie wystarczy, żeby było smacznie – potrzebna jest jeszcze umiejętna promocja. O tym, jak region może promować się kuchnią opowie podczas VI Forum Promocji Turystycznej Adriana Machnacz z Młynu Gąsiorowo.

Aktualności

Najnowsze wiadomości o naszych wydarzeniach i tematyce związanej z promocją turystyczną
ZAINTERESOWANY?

DOŁĄCZ DO NAS

  • TOUR HUB Sp. z o.o. : Ul. Wspólna 63B lok. 2 00-687 Warszawa NIP: 7010944321